2009 február 01 –től vállaljuk magánszemélyek személyi jövedelemadó bevallásának összeállítását. Megbízást a 2008 évi bevalláshoz 2009 május 10-ig fogadunk el. Ezt követően az adóbevallás pótlására vagy önellenőrzésére van lehetőségünk. A 2009 -es évről személyi jövedelemadó bevallás öszeállítására 2010 február 01-től fogadunk el megbízást, előzetes bejelentkezést kötelezettség nélkül nyílvántartásba veszünk egész évben. Ezzel a közös munkánkat segítik, az esetleges állásfoglalások időbeni megkérését biztosítja és lehetőséget ad a munkáink ütemezésére.
Irányáraink: Az egyszerűbb esetekben alapárunkon 5000 Ft + ÁFA díjért készítjük el a bevallást, összetettebb esetekben 2x –es, legfeljebb 3x-os áron (elkészítés munkaigényétől függően). Komplikált eset a több típusú adókedvezmények, járulék, EHOkötelezettségek vagy több helyről származó több típusú jövedelmek szerepeltetése, a tételes költségelszámolás alkalmazása az egyéb bevételekkel szemben, a külföldről származó és az ingatlan értékesítéséből származó jövedelmek adóbevallásba való beépítése, esetleg ezek közül több egyidejű elszámolása, azokhoz kapcsolódó számítások levezetése, melyet mellékelünk az adóbevalláshoz.
A munkáinkért felelősséget vállalunk, ha azokban hibát állapít meg az adóhatóság azok javítását, az adóhatósággal való egyeztetést (a megbízó eseti meghatalmazása alapján) térítés nélkül elvégezzük.
Megbízást telefonon, e-mailon faxon vagy személyesen is elfogadunk. Nincs akadálya a szolgáltatásunk teljesítésének az ország bármely részéről vagy külföldről is keresnek meg.
A munka elvégzéséhez szükséges okmányokat személyesen, faxon, e-mailon keresztül fogadjuk, azok teljeskörűségéért, tartalmáért a megbízó felel. A kapott anyag teljes feldolgozása a Kft feladata,
Nem személyes ügyintézés esetén szükséges egy e-mail vagy levelezési cím valamint egy telefon utolérhetőség megadása. Személyes ügyintézés esetén készpénzfizetési számlát állítunk ki és a fizetés esedékessége az elkészített anyag átadásának időpontja.
Nem közvetlen kapcsolat esetén az adóbevallás összeállítása után a kötelezettségek (vagy visszatérírések) megadásával jelezzük az anyag elkészültét. Ekkor a munkáról átutalásos számlát állítunk ki, melyet faxon vagy e-mailon előzetesen megküldünk a cégünk bankszámlájának közlésével. A munkadíj ellenértékének számlánkon való megjelenésekor e-mailon vagy levélben (igény szerint) megküldjük az összeállított bevallást (valamint a számlánk eredeti példányát postázzuk) melyet a megbízónak az adatok átellenőrzése után csak a szükséges aláírásokkal kell ellátni és postázni, vagy ha van ügyfélkapu kódja úgy elektronikus úton is beküldheti az adóhatósághoz.
Megrendelés elfogadásakor egy adatlapot küldünk az adóbevallás kitöltéséhez a nélkülözhetetlen személyes adatok megadásához. A kapott adatok titkos kezeléséért felelősséget vállalunk, azt csak az adóbevallással kapcsolatos ügyintézéshez használjuk fel, senkinek semmilyen célból át nem adjuk.
Az adóbevallást okleveles nemzetközi adószakértő állítja össze. A bevallás elkészítését az utolsó hiányzó adat megadását követő egy héten belül vállaljuk. Ha indokolt jogi bizonytalanság esetén APEH vagy PM állásfoglalást is beszerzünk, ez azonban a teljesítés idejét annak megérkezéséig kitolja. ( A tapasztalatunk szerint ez 3-4 hetet vesz pluszban igénybe.) Az ügyintézéshez kapcsolódóan felmerült esetleges plusz költség (telefon, posta,..stb) számlánkban külön tételként szerepeltetjük. Állásfoglalás megkérése esetén annak megérkezésétől számítjuk az ügyintézés vállalt határidejét. Az állásfoglalást a megbízónak is megküldjük bevallása alátámasztásaként.
Lehetőség van az adóbevallások elkészítése díjának munkáltatón keresztüli megtérírésére is, mely a munkáltatónál költségként elszámolható. Az általunk biztosított garanciák természetesen ekkor is fenn állnak. Ha a munkáltató rendeli meg cégünktől „X” fő adóbevallását az előzőleg bemutatott rendszeren keresztül azt összeállítjuk, de ekkor minden magánszemély telefonos vagy e-mailos utolérhetőségét is kérjük megadni az egyedi igények figyelembevételéhez, konzultációhoz.
A munkáltatót ez esetben 2010-től 54%Szja, 24% Nyj, és 3% Ebj. terhli számla szerinti összegen felül, melyek szintén költségként elszámolhatók és az adóhatóságnak mint természetbeni juttatás kell bevallani és megfizetni.
2009.01-tól az SzJA tv megszüntette a béren kívüli juttatások 400 eFt-os adómentesen adható felső határát és a juttatásokat egyedileg korlátozta (2008 decemberi adómódosítás 238. § (1) 4. pont, ahol az SzJA tv. 1. számú melléklet 9.5.4. pontothatályon kívül helyezi). Így ezen belül vagy caffetéria keretén belül a szolgáltatás adómentesen nem nyújtható.